Saturday, March 17, 2007

Carla Bruni



















20 Comments:

Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Τσα!!!!!Εγώ είμαι εδώ, εσύ είσαι εδώ ή εκεί;;;;
Καλόν ύπνο

1:57 PM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Παρασκευή σήμερα, μεσημέρι 1:01, καλά να περνάς.
Και καλό Σαββατοκύριακο

5:03 AM  
Blogger nyctolouloudo said...

Νερίνα, εγώ είμαι εδώ, εσύ είσαι εκεί και όταν θα είμαι εκεί θα είμαι εδώ για να βρεθεί κάποιος να μου πει ό,τι είμαι εκεί!

5:10 PM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εγώ πάντως θα μπαίνω εδώ και θα λέω
Καλημέρα μεθυσμένα χρώματα
Υ.Γ. Ξυπνάς την ινδιάνα μέσα μου

12:39 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Καλημέρα είπα, δεν είπα!!! Καλά τότε καλό σου απόγευμα...
Απο μένα μόνο με αλάτι και σκούπισμα μετά θα γλυτώσεις.

6:32 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Να ΄μαι και εγώ. Όχι που θα γλύτωνες. Καλή σου μέρα

1:28 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αυτό που μιλάω μόνη μου, πρέπει τώρα να με ανησυχήσει;
Καλό σου βράδυ, εδώ εκεί δε ξέρω πια...

7:45 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αυτό που μιλάω μόνη μου, πρέπει τώρα να με ανησυχήσει;
Καλό σου βράδυ, εδώ εκεί δε ξέρω πια...

7:45 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Καλή σου μέρα, Καλό σου Πάσχα, Καλή σου Ανάσταση, Καλά να Περνάς, Καλά να Περάσεις, Καλά να Είσαι και εάν δεν είσαι Καλά να Γίνεις.

12:46 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Πέρασα μόνο να ενημερώσω ότι το Πάσχα τελείωσε.
Α και καλό σου μεσημέρι

3:56 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Έλα μωρέ πες μου "καλημέρα"....

6:11 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Να αλλάζες μουσική ίσως;
Σαν τον Οβελίξ όταν μεταμφιέζεται για να μην τον αναγνωρίσει ο δρυίδης και να του δώσει το μαγικό φίλτρο έχω καταντήσει....
Φιλιά .....

8:17 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Καλή σου μέρα........(συνεχίζεται στο επόμενο μήνυμα)

1:48 PM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

(συνέχεια απο το προηγούμενο μήνυμα)για αύριο.....
Άμα χρειάζεσαι κάτι, σφύρα....

1:50 PM  
Blogger nyctolouloudo said...

καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..
καλημέρα Νερίνα μου..

τώρα είμαι καλύτερα....
πνευμονία πέρασα.

5:41 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Ole!
Να αλλάζαμε και μουσικούλα τώρα; Καλά καλά, το κόβω. Ελπίζω να συνέρχεσαι. Μην ανησυχείς εγώ κάπου εδώ θα είμαι. Ενοχλώ; Δεν ενοχλώ!!!!
Καλό σου μεσημέρι

1:36 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Ole!
Να αλλάζαμε και μουσικούλα τώρα; Καλά καλά, το κόβω. Ελπίζω να συνέρχεσαι. Μην ανησυχείς εγώ κάπου εδώ θα είμαι. Ενοχλώ; Δεν ενοχλώ!!!!
Καλό σου μεσημέρι

1:36 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Εγώ μια φορά το έγραψα το μήνυμα..

1:37 AM  
Blogger nyctolouloudo said...

καλά βρε...αύριο θα αλλάξω!

5:46 PM  
Blogger Marina said...

Hρθα και εγώ με καθυστέρηση ενός έτους. Για την Κάρλα ήρθα και για την Montcalm, καλούτσικη φωνή η πρώτη αλλά η δεύτερη ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!.

8:51 AM  

Post a Comment

<< Home